tisdag, september 30, 2008

those crimson tears.

17:04

tanken var att jag efter ha träffat Mikkis&Banana&Manu efter mina redovisning var klar (det gick riktigt bra förresten. jag kände mig lite som Hitler när jag stod där framme och orerade, men roligt var det. :)) och käkat lunch med dem, skulle åka och handla, få hem maten och sen åka till farmor och farfar på vägen och sen till min linskoll. det bidde inte riktigt så.

jag handlade, det var bra. på vagnen hem kände jag bara - huvudvärk, trött, lite småslut efter mitt Hitler-tal - och kom på att jag inte har det minsta lust att flänga land och rike runt just idag. så, jag sms:ade "kikar in en annan dag. :)" och struntade i att gå på linskollen (de ringde förut. jag svarade inte. strutstaktik! :D). istället har jag lagat mat här hemma, ätit mellanmål i lugn och ro och pimplat citronte med honung och mjölk. lyckas dock inte riktigt få huvudvärken att lägga sig. jag ska sova en stund och hoppas det blir bättre av det.

Inga kommentarer: