tisdag, september 30, 2008

höstregn.

10:04

inte genomfört talet än - vi avbröt redovisningen för att gå till datasalen och göra kursutvärdering. ehh va? jag är mycket, mycket glad över att den här kursen är över och att jag slipper Den Veliga Föreläsare som pratar i halva meningar och avslutar dem med ett: "ehhh... ja. " jag skär nästan tänder av irritation varje gång jag hör det nu.

inatt var en jäkla skitnatt. apkallt i lägenheten igen, trots fullt påskruvande element och jag sov som förra gången med mjukisbyxor, nattlinne, strumpor, täcke, filt och överkast. det tog en massa tid att somna för att jag låg och frös hela tiden och följdaktligen var jag jättetrött imorse när jag skulle upp. inte lika mycket PMS dock. alltid nåt.

nu ska jag gå och handla mellanmålsfrukt, för det glömde jag hemma. crappy värre.

1 kommentar:

Gabriella sa...

Haha, faen vad du är söt mot mig! =D Men du kan boka in dig fredag, lördag eller söndag! Ledig alla dessa dagar =D Hör av dig när lusten faller på ;)