måndag, september 08, 2008

det är lite höstkänsla i luften.

13:17

och så var det statement -första matchen på säsongen är nästa söndag. vet inte om jag spelar än (har man typ 6 linjer i ett lag så... :P) men jag håller alla tummar jag har. säsongsstart. handbollsmatch. åh. adrenalin och blåmärken, gud vad jag längtar!

riktigt trevlig förmiddag i skolan. eftermiddagen är först en praktiskt workshop som handlar om retorik och att tala (avd. Jag är ju ingen talare, men...) och det kan nog bli roligt. sista timmen är det med föreläsaren TråkVelig, men tiden går fast man har tråkigt. ingen träning för mig ikväll, jag håller fortfarande på och kurerar min förkylning. beroende på hur jag känner mig imorgonbítti kanske det blir en ytterst försiktigt löprunda imorgon, men jag låter den frågan ligga vilande så länge. onsdag är i alla fall satt som uppstartsdag för träningen igen, om inget oförutsett inträffar. man, jag vill träna. att jag har mens och känner mig som en tjock boll gör ju inte saken bätte. nåväl. jag ska upp till Tjärnen och säga hej till brudarna och sen kanske kika förbi Rosendal och krama på svettig Lillebror.

tillbaka till skolbänken då.

Inga kommentarer: