fredag, augusti 22, 2008

påtalåten.

08:07

och då var man i form igen då. :)
(jamen typ. jag mår inte uttalat dåligt i alla fall. :)) ägnar morgonen åt att läsa på Lagets hemsida och fnittra åt diverse interna grejer. fortfarande så lycklig och lite förvånad över att ha hamnat i ett så gött gäng. blev glatt överaskad för ett par dagar sen när jag var hemma hos Banana och hon frågade: "När börjar du spela matcher egentligen?" och jag svarade:"Inte än på ett tag, i september någon gång." och hon fick den där betänksamma uppsynen hon får ibland och sen sa: "Kan inte du säga till mig då? Jag skulle gärna vilja se dig spela någon gång." och jag kände den där smältande, varma, glada känslan av hur mycket jag tycker om mina vänner. stöd från läktaren (speciellt om det kommer dit frivilligt och utan dödshot. ;P) är något jag värdesätter högt här i livet.

strax iväg till jobbet. kort dag idag - skönt det. dumt att utmana ödet i onödan.
På Riktigt klagade för ett tag sen att han var med för lite i min blogg, så här kommer han! ;)

Inga kommentarer: