torsdag, augusti 28, 2008

mer trött, mer nöjd.

22:13

träningen idag gick okej. kanske blir det kola i huvudet för att jag tänker så mycket. inte på själva utförandet, men att faktiskt agera i allting och vara noggran med teknik och allt sånt, så att det får en chans att sätta sig ordentligt och riktigt.

Lagen om cuptider har slagit ner - första samlingen på lördag lyder 07:30 utanför cafeterian i Lundbystand. HAHAhaha.. ha.. ha. fan. aldrig att man får en trevlig 10:00-samling någon gång. anyways. shit the same, det är cup. jag ska få spela match. :D

Spelschemat ligger som följer:
08:35 Kjelsås I.L - Vallhamra HK Lundbystrand 5
09:45 Vallhamra HK - KvIK Sport Lundbystrand 1
11:30 Vallhamra HK - Furuset håndball Lundbystrand 1
14:25 Melleruds IF - Vallhamra HK Lundbystrand 5

om publik infinner sig på någon match skulle jag bli lycklig. :)
nu blir det sova av.
sista jobbdagen imorgon.
tråkigt. =/

1 kommentar:

Gabriella sa...

Hey baby! Heja dig på cup. Jag önskar att jag kunde komma och titta men jag jobar så mycket =/
Jag önskar att det gick att träffas ikväll! Massa skoj väntar =D
Jag ringer dig när jag kommit hem. Kisses love!