torsdag, juli 10, 2008

vi kan bara vara dem vi är, så ge mig inga skäl.

18:12

och det är banne mig redan torsdag. jag vet inte riktigt vart den här veckan har tagit vägen heller, men full rulle har det varit. jag har varit på mitt nya jobb och jag trivs som fisken i vattnet än så länge. bara tanken på att slippa sätta min fot på GamlaJobbet igen gör mig glad. :) jag är ny och vilsen och känner mig bortkommen och har inte koll på vart något ligger alls, men alla är snälla och tar hand om mig och trots lite fel i kassan idag bidde ingen arg på mig heller. jag är nöjd.

vad som suger big time är att jag faktiskt ska till GamlaJobbet imorgon och jobba en av de sista tiderna jag har där. klockan 06.55. börjar jag. jippie. det är så man kan bli deprimerad för mindre. hah, jag ringde i alla fall och sa upp mig i tisdags. jag har hunnit göra det minst 100 ggr mentalt sen jag fick reda på att jag kanske skulle få nytt jobb. ljuvt att få göra det på riktigt. :)

jag lyssnar på Åsa Jinder - Av längtan till dig och överväger om jag ska isolera mig och från allt vad relationer heter i två år till, som jag gjorde när jag precis gjort slut med Junior. äh, det där låter lite väl dramatiskt. det blir som det blir med framtiden, antar jag. framtiden tycks inte bli som jag planerar ändå. :P vad som ska bli som planerat är i alla fall jobb imorgon på dagen, och Winnerbäckonsert på kvällen. jobb på lördag och sen hem och packa, för på söndag åker jag med tillhörande familj äntligenäntligen till Sommarstället och där ska jag spendera tre ljuva dagar innan jag åker hem på onsdags igen. hah. där har ni framtid så det heter duga. ;P

ikväll ska jag och Banana dra runt 5:an på Skatås och sen ska jag hem och däcka i säng. :)

Inga kommentarer: