fredag, juli 18, 2008

Men nånstans har man iallafall kommit och man vet vad man behöver.

22:49

mmm. helt okej fredagsmorgon blev bra dag blev bättre kväll. jobbet var mycket att göra hela tiden, med både skäll, en ursäkt och beröm av F. farm&farf kom och överraskningshälsade på mig mitt på dagen, det var roligt och jag blev glad och fick kramar. jag har plockat upp, bockat av följesedlar och kommer förmodligen drömma om färgburkar hela natten.

dagens värsta var när F bad mig att hjälpa en kund att bära gipsskivor (ensam man ~28 år.) och han kom efter en stund och bad om hjälp: "Var det du som skulle hjälpa mig bära?" och jag svarade ett glatt ja och han fortsatte: "...de är ju ganska tunga... ska vi inte be någon av killarna?" och jag höll på att sätta tungan i halsen men fick ändå fram att: "Nej, det är inga problem." när jag egentligen ville fräsa åt honom att "Jag kan FANIMEJ bära dina jävla gipsskivor själv!" men det gjorde jag inte. jag var snäll och tyst och bar gipsskivor och sen fick jag cred av Dalmasen istället och det kändes bättre.

efter jobbet plockade Bror upp mig, vi plockade upp Banana, åkte till Skatås och för första gången sprang mina adepter och jag Milen. det gick väldigt bra och jag är så nöjd med dem och jag hoppas de är nöjda med sig själva och uppblåsta och har hybris big time, för det är de värda. 1 timme, 4 minuter, 31 sekunder. bra första tid, oh hell yeah. :)

myskvällsmat hos Banana med påföljande efterrätt och trevlig kväll. jag är glad och trött. imorgon ska jag jobba Gamla Jobbet. tre pass kvar där, sen är det över. tänk på något roligt. :P

Inga kommentarer: