fredag, juni 13, 2008

so I drew a new face and I laughed.

23:04

Banana och jag på Freeport blev en succé - jag har så sakteligen börjat omvända henne till mitt håll - hon i princip studsade av glädje över sina nya löparskor - och vi konstaterade att även om fredagen den 13:e kanske inte var så bra för våra plånböcker så mådde både hon och jag alldeles utmärkt. :D sen åkte jag hem, bytte kläder, slängde ner lite saker i en påse, glömde Hons Ikeasaker jag skulle ta med mig och åkte till stationen. träffade Hon och berättade lite (mycket) skamset att jag lyckats glömma grejerna hemma, men Hon bara skrattade och tyckte jag var klantig och att hon kunde få grejerna en annan gång. that's felt good at least. :)

hoppade på kvart i sex-pendeln till föräldrarhemmet och jag har bakat bröd, varit med mor till affären och handlat, ätit mat och sett på kass kärlekskomedi på TV. mycket bra kväll.

gud, det här med hormoner är verkligen en plåga.
Jag. Behöver. Ligga. jag skulle nog till och med nöja mig med ett hångel. eller nej. ligga it is, något annat skulle bara få mig att klättra på väggarna.
suck.

trött i kroppen och knoppen. jobb som gäller imorgon. nu blir det bädden för min del. :)

Inga kommentarer: