torsdag, juni 12, 2008

och nu är det godnatt.

22:34

och nu är det sluttränat för mig för den här veckan. jag ska på min höjd gå några pormenader och långsamt strosa runt. jo förresten, imorgon ska jag ta Banana med mig till Freeport och vi ska shoppa nya löparpjucks till henne, det kommer bli värsta träningspasset. :P men annars så. :)

Bästa ragget tittade oväntat förbi här för en halvtimme sen. hon rökte och jag satt bredvid och så surrade vi lite. nice. :)

har gått omkring lite villrådigt här hemma och mest - jaha vad ska jag göra nu? och funderade på att städa lite, men kände inte alls för det, så jag började plocka med saker. flyttade lite papper hit, vek lite kläder där, osv. och vips! så har jag visst städat en hel del. :) bara köksbordet kvar, resten är faktiskt helt acceptabelt iodningplockat. wow. känns bra när det blir liksom slumpmässigt rent. önskar det hände oftare. :)

Inga kommentarer: