onsdag, maj 14, 2008

produktivitet är en dygd. ^^

22:16

OM jag har varit produktiv idag! jag har pluggat grupparbete, äntligen gått och fått håret klippt, handlat mjöl och bakat bröd. hmm. det kändes bra mycket mer än det blev att skriva. :P

oh well. min mesta aktivitet idag har varit promenad. skönt och lugnt. imorgon har jag sovmorgon innan jag ska pröva på wetwest (NEJ inte wet T-shirt! det var inte roligt första gången jag hörde det heller! :P) på förmiddagen, thaiboxning på eftermiddagen. på kvällen ska jag faktiskt iväg på konsert med Busta Rhymes och mitt funkgäng. kom på ikväll att jag inte hämtat ut biljetten - bra där. :P beroende på hur död jag är så kanske jag får för mig att funk:a också.

men för att överleva morgondagen ska jag främst sova nu. :)

1 kommentar:

Ocke sa...

Om du har klippt håret måste jag få se det och sedan godkänna det ;)