måndag, maj 26, 2008

måndagsstart.

15:19

idag fick jag brev från tandvården i Lindome. en snabb check med mamma via sms bekräftade jag att jag inte alls behöver gå dit mer. inte någon gång mer i heeela mitt liv. sen ringde jag och avbokade min tid. det gick smidigt. efter att ha avslutat samtalet satt jag och tittade på brevet i handen några sekunder innan jag resolut och med yttersta välbehag rev sönder det i småbitar. de bitarna ligger på mitt bord nu, jag ska ha kvar dem dagen ut så jag kan njuta av det. :)

nej, jag vet att det inte är min tandvårdcentrals fel att jag har tandläkarfobi och de har verkligen gjort så gott de har kunnat, men hela det huset är bara en massa hemska minnen och jag får panik av att gå in i den byggnaden, så det är ljuvligt att aldrig mer behöva gå in dit igen. :)

anyways. skolan slutade tidigae än beräknat. lycka. nu har jag oväntad tid att pluggtid. :)

Inga kommentarer: