torsdag, maj 22, 2008

i slutskedet av veckan.

16:24

shit vad mina senaste veckor har varit fullspäckade. känns mest som jag kommit hem och vänt i dörren och sen avslutat dagen emd att komma hem och stupa i säng runt 22-23-tiden. men, snart är skolan slut och en relativ ledighet kommer breda ut sig.

idag
= HRLlektion, grupparbete.
ikväll = intervallträning med handbollen.
igår = rehab&förebyggande gym + raggapass. (äntligen igång igen! <3!)

nu är jag inte alls särskilt pigg. hela kroppen är sådär stel och trött av träningsvärken som blommar ut för fullt från tisdagens paddling och handbollsträning, och av raggan och gymmet från igår. men, jag mår trots det rätt bra och känner att jag fixar att träna ikväll. jag hade mera grundfysgym inplanerat imorgon, men vi får se hur pigg jag är då. jag kanske byter ut det mot en promenad istället. :)

idag har jag i alla fall hunnit mer än hem och vända i dörren. sovit en 30 minuter och ja, hunnit sitta här och slappna av lite grann. jag har min megabok om stabilitetsträning att läsa på bussen till Härlanda sen, men skönt att ha gjort något annat än bara pluggat innan det är dags att koncentrera sig på nästa grej.

jag längtar efter imorgonkväll.
då ska jag ha grillkväll här med massa mat och bra människor. <3

Inga kommentarer: