måndag, maj 19, 2008

confused to the bone.

11:32

sådär, nu har jag officiellt bytt hus för en vecka.

jag mår jättekonstigt. en konstigt, snurrig känsla i huvudet, som att konstant ha sånt där blodtrycksfall som jag får när jag reser mig upp ibland, och en nästan kliande känsla i armar och ben av något som likar otålighet. som att vara riktigt, riktigt nervös fast mig veterligen utan anledning och den ofta tillhörande klumpen i magen. jag växlar mellan att vilja krypa ihop i en boll och sova och att vilja springa trettioåtta varv runt huset. like soo creepy. om jag ska må dåligt kan jag väl åtminstonde få klara sjukdomssignaler, ska det vara för mycket begärt?

jag satsar på att det bara är en ytterst whackad och ovanligt form av PMS och hoppas överleva dagen. efter lunch är det grupparbete - ikväll är det terränglöpning på schemat. längtar. inte. eller jo. eller nej. eller jag vet inte!

gud. ibland är det bara irriterande att lyssna på kroppen.
jag har pappa på kramavstånd i alla fall.

Inga kommentarer: