lördag, april 12, 2008

pre-maskerad.

15:57

jag somnade inte så omgående igårkväll - eftersom Lemlas (kompis till mor&far. kompis till mig med vid närmre eftertanke. :)) var på besök så var jag portad från bäddsofan och höll till godo med underslafen. den är mindre och betydligt mindre mjuk, men efter att ha vridit och vänt mig lite med samtidiga funderingar i skallen så somnade jag. vaknade av att någon öppnade dörren, men det verkade inte vara så mycket att bry sig om, så jag somnade ganska snart om igen. vaknade fortfarande astrött på morgonen, men det gick över såfort jag fick frukost i mig. skjuts hem och sen dess har det varit mestadels full rulle hela tiden. åkte in till stan för att handla mat/det sista till kvällens utstyrsel/hårsprej åt vän.

halv ett plingade Bästa Ragget på min dörr och vi lagade lunch åt oss, samt pysslat med maskeradutrsyrslar. hon har hjälpt mig med min typ-tiara och jag har sprungit runt och pysslat med diverse, ex: fixat kaffe, skurit mango, diskat, målat naglarna, flätat håret osv. jag är truly helt excited över maskeradfesten ikväll, jag tycker det ska bli hur kul som helst. :D Bästa ragget har åkt hem på en snabbvisit för att hämta sina kläder och Manu är på G hit också. åh jippiejipiie. :) jag kan utlova bilder efter ikväll, det är då ett som är säkert. :)

1 kommentar:

Julia sa...

aha jag trodde du tänkte på det ur matsyftet skull. därför fattade jag inte..