söndag, april 06, 2008

On the radio.

09:58

det borde finnas något allmänt Nobelpris instiftat för bästa vänner, för face it - hur många gånger räddar de inte livet på oss när man känner paniken komma vällande och allting bara är för jobbigt och för mycket och man förstår ingenting? för min del räknar jag inte ens längre. :P

panikringde hem till bästa vennen igår och sen vips! satt vi p Condeco och fikade och jag bubblade över av saker att säga och hon lyssnade och sen pratade hon och när vi hejdåkramades vid bussen hade jag lite mer perspektiv och ett relativt lugn i magen som inte finns där alltid, men som är underliggande på något sätt.

tur att jag inte är världens mittpunkt trots allt. :)

och som så många gånger förut citerar jag Regina Spektor - On the Radio:
"This is how it works -
you're young until you're not
you love until you don't
you try until you can't
you laugh until you cry
you cry until you laugh
And everyone must breathe
until their dying breath."


Bampabadambam - badabam - badababam. :)

Inga kommentarer: