torsdag, april 10, 2008

not that you're the one.

16:42

solen skiner i ett annars ganska vårkallt Göteborg. jag sitter i datasalen på biblioteket och slösar tid. försökte ringa Mikkis förut, men efter upptaget två gånger orkade jag inte mer utan satte mig här istället. kändes fullständigt meningslöst att sluta skolan kl. 16, åka hem och sen åka in till stan kl. 18 igen för att funk:a. då stannar jag hellre i stan hela tiden.

idag har varit föreläsning koordination/teknik på förmiddagen och samma lika fast praktiskt på eftermiddagen. om alla föreläsare vore lika engagerade och intresseväckande som killen vi hade idag vore det rena nöjet att gå till stan varje dag. så är ju tyvärr inte fallet, men som tur är finns det alltid någon kurs med några guldkorn. :) hela klassen har sprungit omkring i en gympasal från typ 60-talet, studsat bollar och försökt armar och ben att göra om vi tänkte oss. det gick.. ehhh. låt mig säga att det var väldigt varierande resultat, så nöjer vi oss där? :P folk (oh ja, jag också) agerade som en grundskoleklass i ettan. skuttade, hoppade, studsade, osv. som ett gäng 7 -åringar. :P klart en av de roligast skoldagarna på länge. :)

nu är jag trött. vill hem och lägga mig i sängen och somna. men nehej. trääna. mådde riktigt bra imorse när jag vaknade, inget halsont trots att jag var ute och joggade igår och det tar jag som ett tecken att jag kan dansa idag. okej att jag är trött nu, men det brukar ge sig såfort musiken börjar dunka ur högtalarna. :)

mene. fortfarande 40 minuter tills jag ska till gymmet. tråååk. jag ska ge mig ut och leta i kokbokshyllan och frossa lite i kokböcker ett tag för att få tiden att gå.

Inga kommentarer: