fredag, mars 28, 2008

äntligen helg!

16:13

jag började min morgontrötta dag med att glömma telefonen och plånboken hemma. heja mig. telefonen klarade jag mig utan, men plånboken var lite jobbigare i och med att jag tänkt äta lunch "ute" idag. lyckligtvis är Rosa och Moratösen räddande änglar och lovade att ställa upp som bank vid behov. :)

jag har huvudvärk återigen. kanske dags att ge sig på några av de där järntabletterna, eller kanske bara sova ordentligt på kvällarna och inte sitta uppe och skriva arbeten? :P idag har jag blivit introducerad för min kommande kurs - humanbiologi - och jag tror att det kommer bli jätteroligt. nästa vecka ska jag köra maxpulstest i form av beeptest. det kommer bli intressant. :) även kursen Livsstil är numera avslutad, jag redovisade mitt arbete fast jag trodde att jag inte skulle orka. jag menar, stå och prata i knappa tio minuter är inte så svårt, speciellt inte om det är i en liten grupp på knappt tio pers som man gått i skolan med i snart två år. så det kändes okej. nu är den kursen över och tokigt! vad skönt det är.

helgen kommer spenderas i Västerås, bärandes lådor. kusiner ska flytta och jag ska dit med resten av familj och hjälpa till. familj och släkt i dagarna tre, samt ingen press att plugga något = slappischhelg. jag behöver den. lite andrum och slappna av.

Inga kommentarer: