torsdag, mars 13, 2008

fri torsdag.

11:29

god morgon!
blivit väckt två gånger idag, dock på egen inrådan. först mamma som pussade hejdå och sne en omsomning och stund senare pappa. <3 drömt förvirrade drömmar om att jag av misstag raggat på person som jag inte ville ragga på. freaky. det var ju inte sant som tur var. fortfarande toktrött när jag vaknade imorse. jag gissar att det beror på någon av följande orsaker:
- sovit för lite
- ätit för lite (energimässigt alltså)
- tränat för mycket
- håller på att bli sjuk

jag tycker minst om de två sista alternativen. jag gillar inget av dem något vidare. idag är dock skolfri dag --> brödbakardag och slappdag. jag ska sova mera idag och bara ta det piano. varit ute på en stillsam (jag försökte i alla fall. det är jättesvårt att hålla ett långsamt tempo när jag springer själv.) löprunda för att känna in de nya skorna. ovant som tusan, kändes nästan som jag sprang på styltor emellanåt. tror mina innanvarande hade högre fotvalv. nåja. det är bara att lunka på, så kommer de bli insprungna snart dem med. :)

två degar på jäsning nere i köket. en är påväg ut ur sin bunke. :)

Inga kommentarer: