tisdag, februari 12, 2008

Vemdalen, tisdag.

16:28

jag = vältränad? my ass heller. mina beeen lider när jag är ute och glider, men det går bra ändå. sen när har lite kramp och brännande smärta hindrat mig från att göra saker jag tycker är kul? ;P

anyways. Vemdalen är helt underbart fortfarande. mamma och jag har varit och åkt längdskidor, 5 km, och tokfina spår och svettiga som två grisar vurpade vi först två gånger i spåret (sista kilometern, hur typiskt är inte det? :P) och sen en gång på parkeringen precis framför bilen. sen låg vi där på rygg och gapflabbade rätt upp i den klarblå himmlen. me like.

enda gruskornet som gnager är längtan efter stor bror. tomt utan honom. just nu --> jag sitter på något inernetcafé liknande i en lokal med 4 småpojkar i 10årsålderns som spelar Quake och liknande. hmm. jag ska gå nu. :)

förresten - godkänt på fysiologitentan!
lycka och ljuuuva lättnad. :D

1 kommentar:

Ocke sa...

I hate you...
:'[