torsdag, februari 14, 2008

<3-dag.

16:09

låg och funderade igårkväll innan sovdags om mitt "lov". i mitt huvud är "lov" = semester, alltså något man vilar upp sig under, men jag är så mycket ifarten här uppe att särskilt utvilad blir jag ju inte. ^^ somnar runt 22-23 på kvällarna, sover till 8 på morgonen, och har dessutom lagt mig till med (o?)vanan att däcka ihop och sova en timme efter lunch också. men å andra sidan har jag jätteroligt. :)

knäna bråkar och trilskas. jag vet inte om det är kylan eller det faktum att de inte är vana vid att åka snowboard. jag har ju inte ramlat på dem i alla fall. nåja. men lite rehabövningar kan man få bukt med det mesta - mina knän ovkså. visste ni förresten att min dataväska med Albin i fungerar utmärkt som träningstyngd? :) man tager vad man haver. ;)

mamma är ute och åker längdskidor --> jag bangade det idag. noll lust och trött och förhållandevis varm (jag somnade i soffa under ett täcke lutad mot farfars arm när det var skiskytte på TV:n förut..) och iiingen lust att ge mig ut i snöigt och blåsigt spår. icke. jag kör imorgon istället. :) följade i alla fall med far och skjutsade mor tilll spårcentralen och sen åkte vi och handlade. jag satt som en tyst liten eskimå i baksätet med händerna invirade i en fleecefilt och huvan uppdragen på bara en nästipp och en brun lugg syntes. :)

alla <3 dag idag. jag har undkommit det mesta av den allmäna köpa-saker-till-folk-hysterin. däremot sänder jag mentala tankar och kramar till att dem som jag tycker om, och lägger några extra tankar på en någon på tillfälligt vistelse hos syskon.

puss på er mina hjärtan.
jag <3 er.

Inga kommentarer: