måndag, februari 04, 2008

that's all for tonight.

23:13

idag har jag fått hem lite byråkratibrev och nojat lite över att jag inte förstår vad som står. om jag förstått det så var det ena ett helt ofarligt kontrollbrev från banken (jo, det finns tydligen ofarliga bankbrev.) och den andra är från min f.d. elleverantör och det förstår jag fortfarande inte. skickar iväg lite mail med frågor till förhoppningsvis rätt personer, så får vi se vad som händer, om jag blir utan el eller hur det n blir. det oroar mig inte överdrivet just nu i och med att nästa vecka är jag inte ens hemma. ha ha.

spinningen var bra by the way. saker och ting blir så mycket roligare med lagfolk och musik. när jag klev av cykeln så darrade benen hejvilt, men efter lite loss-skakande så kändes det bättre. fick till och med skjuts nästa ända he, snacka om lyx att slippa åka kommunalt! väl hemma fick jag totalblackout gällande kvällsmat och visste inte alls vad jag ville ha. det slutade i alla fall med en smoothie med jordgubbar och havregryn. myms. :) passade på att göra rödkålssallad (jag behöver handla grönsaker!) och diska också. och städa lite. och lägga undan kläder och packa upp väskan. det enda jag egentligen inte gjort är att duscha och det är jag påväg att göra nu.

mmmm.
varm dusch. säng. sova.
mmmm.

Inga kommentarer: