lördag, februari 09, 2008

home sweet home.

22:05

hemma i Lindome, det är lördag idag och jag har överlevt utan Internet ett bra tag. mycket med att göra att jag varit busybusy (in a good way) onsdag--> fredag, så jag har inte ens behövt tänka på att jag är okontaktbar. och jag har fått min Albin och trots massa samtal med datasupport och pappa så kommer jag inte ut på nätet. det har något med en brandvägg att göra och snart går jag bärsärk och hugger brandvägg med yxa. eller nåt. :P

imorgon och kommande nästa vecka = jag --> Vemdalen, åka snowboard hela dagarna! :D och basta och äta mat och träna (och plugga lite) och vara med familj och ta en paus från mitt liv. jag längtar. det har varit bös och bråk nu på kvällen för hur vi ska göra imorgon bitti (jag är egentligen inte involverad, men när jag märker att isbitarna klingar i luften.. I say no more.) men jag tror det löser sig. massa tid i bil imorgon, typ nio timmar om jag förstått saken rätt. jag ska plugga och sova och läsa böcker och leka med Albin.


och jag sitter och kollar på SJ:s hemsida om tågbiljetter och har de ändrat om hela skiten? varför då? och var är 2 klass Just Nu-biljetterna? JÄVLA KOLLEKTIVTRAFIK!

nu ska jag i vilket fall försöka ta mig i säng och sova. imorgon blir en lång dag misstänker jag.

Inga kommentarer: