torsdag, januari 31, 2008

söndermarken.

15:54

det känns som jag inte har gjort något annat än att gnälla de sista inläggen här, men så är det PMSvecka också, så det förklarar saken från min sida. i vanliga fall är jag bra mycket mer solsken än jag varit det senaste.

dagens gnäll hamnar på vår föreläsare som inte dök upp på föreläsningen så jag åkte dit i onödan och kunde lika gärna suttit hemma och pluggat hela dagen istället. dumma tant.


oh weeell. om jag ska se det positiva med det så fick jag en grupp och ämne till grupparbetet, lite trevligt umgänge i form av Moratösen och Rosa och så fick jag handlat det jag skulle i stan också. jag har köpt en nödvändig tråkgrej, så jag passar på att känna mig lite vuxen. :P ska göra min andra kopp te, plugga lite och sen kanske jag tar mig en powernap. som sagt innan - jag vill bara att den här dagen ska ta sluuuut så det blir imorgon.

Inga kommentarer: