fredag, januari 11, 2008

I wanna fly you to the moon and back.

06:30

det här är sååå overkill. vem fasen börjar jobba klockan sju i en mataffär?! himmel.

pappa tyckte igårkväll när jag satt vid datorn att "Gå och lägg dig, du ska upp tidigt imorgon!" och jag försökte förklara att 1. jag har inte haft Internet på fyra dagar, jag måste gå igenom mina mail och kolla skolans sida osv. och 2. jag måste få skriva av mig! jag är van att göra det två gånger om dagen och nu inte en gång på fyra dagar. skapar ett visst begär om man säger så, speciellt om det händer grejer.

hmm. nåja. jag är vaken och uppe med en kaffekopp bredvid mig i bistånd. jag har inte bitit på naglarna (okejdå, jag gör det någon enstaka gång om dagen, but my point is I'm trying!) sen nyår och blir det bättre då?! jag tycker fortfarande mina naglar ser hemska ut, men jag kan ju erkänna att nuförtiden så har jag åtminstone inga sår på höger pekfinger vid nagelbanden. och det är ju ett framsteg. håller på och smörjer in händerna och är ordentlig, den här gången ska det gå!

fördel med att komma hem till Lindome --> mat i kylskåpet, så jag slipper ställa mig och laga något på morgonen. nackdel --> jag insåg just att jag glömt allt vad underkläder heter hemma. det hade väl funkat i nödfall, men njae. jag och tajta jeans och inga.. hmm. you get my point. och inga strumpo? nej, usch. >.<
alltså - jag --> leta glömda tvättade kläder. sen till jobbet.

Inga kommentarer: