torsdag, januari 03, 2008

heja träning.

23:34

det var bra beslut att träna. kul träning med mycket boll och försvars/anfallsspel. det kändes som jag hängde lite löst och inte har koll på så mycket, men hey, jag försöker undertrycka känslan. jag kan inte kunna allting på en gång, jag har inte spelat där sålänge. det kommer, det kommer. lite tålamod på mig för en gångs skull vore bra. :) nåja. huvudet rensat mha fysisk aktivitet. oslagbart trick. :)

nu ska jag duscha av mig det grönpricka som fortfarande finns kvar, plus massa svett från träningen. imorgon kommer jag bli brunprickig istället. :) det börjar så sakteligen gå in, det är min lägenhet och jag ska bo där, och då får jag panik. :) men inte nödvändigtvis på ett dåligt sätt... liksom. jag vet inte, lite knepigt att förklara.

Inga kommentarer: