måndag, december 17, 2007

we be burnin'.

21:36

jag slängde i mig müsli, fil med russin och ett par mackor innan jag smet iväg till träningen. sov som en gris i de 25 minutrarna som det tog bussen att ta sig till Partillebohallen. jag är sååå tacksam att min restid kommer förkortas till 19 minuter med buss när jag flyttat, har redan aversion mot långa buss&tågresor. handbollsfysträningen hade en lite småskum tjej från Sportlife - det var någon form av aerobic med fysinslag med gummiband och 2&2-övningar. helt okej though. :) kommer nog ha grav träningsvärk i magen imorgon. (ja, det hoppas jag i alla fall, så som det brände) lite småprat med tjejerna både innan, unde roch efter träningen och jag trivs bättre och bättre i laget. jag funderade på det förra veckan någon gång - varför är man så blind för hur pass kasst något faktiskt är när man befinner sig i det? är det någon form av försvarsmekanism? känns ju nästan som det faktiskt. men nu är det som sagt inte kasst längre, och jag jobbar stenhårt på att lägga det andra bakom mig. :) (träning är för övrigt bäst som avreagerining, i brist på bättre. ;P)

uhh. mamma övertalade mig att slänga mina sängkläder i tvätten, så nu måste jag bädda rent innan jag kan sova. okej, det är trevligt med rena sängkläder, men jag ooorkar inte just nu. latmask AB, det är jag just nu. :P skola imorgon igen. men bara tre dagar kvar, sen är det lov. tack och lov. hehe^^ och imorgon ska jag handla stor brors julklapp, och ha julklappsinslagning på kvällen. kom på förut jag har ju klänningen för nyår, men ingen fest. bra planerat där. :P jag funderar dock mer och mer på att fira nyår i Karlskrona. det hade blivit grymt tror jag. Karlskrona är Sveriges finaste sommarstad - återstår att se hur den ser ut på vintern. :)

Inga kommentarer: