måndag, december 17, 2007

prioritering.

16:06

idag har jag varit en dålig student. gick till föreläsningen vid nio imorse, tog mig igenom första blocket ( till 10 ungefär) och under rasten kände jag att: "Jag oooorkar inte!" så jag struntade faktiskt i det och gick hem till Mikkis istället. vi drack kaffe, skrattade och kollade på bilder från festen i lördags. so way much better. efter ett tag kom Banana&Manu. innan vi gick (åt varsitt håll, de håller ju fortfarande inte till där jag är) lyckades Banana påminna mig om mitt ständigvarande tillstånd nuförtiden med orden: "Löper du fortfarande?" och jo, det gör jag, och tack sååå mycket för den påminnelsen, det behövdes (not! jag hade nästan lyckats glömma av det.) :P


ghaaad, jag behöver en man!
men i ständig brist på den varan så är det handbollsfysträning ikväll, så jag ska avreagera mig så gott jag kan genom att springa som en dåre. träning som substitut? jotack. that's life. :P

nu ska jag ner i köket och få i mig lite mat. kommer slockna totalt på bussen. mmm, sömn. :)

Inga kommentarer: