onsdag, december 05, 2007

puckoryck.

18:30

sådär. efter att ha plockat iordning lite i köket (svårt att baka pepparkakor bland disk och påsar) fick jag ett totalt ryck och började aggro-städa. tja, vad säger man? jag var fortfarande en smula sur på att jag gick vilse förut, och enklast istället för att sitta och sura var att göra något. städa kändes närmast till hands, don't ask me why. det är möjligt att det är kompensatoriskt beteende för hur det ser ut i mitt eget rum (som ett mellanting mellan en orkans framfart och tredje världskriget ungefär...) eftersom jag inte har det minsta lust att städa det. det är ju så himla litet så det enda som behövs är en liten röra för att det ska se ut som hela rummet är tokstökigt. jag borde städa till lite där snart dock, packa ner saker i flyttlådor och grejer. har lite svårt med att veta vad jag ska packa ner och inte. jobbigt att packa ner nåt och sen inse att jag vill ha/behöver det.

yeye. bror hemma.
baka! :D

Inga kommentarer: