måndag, november 05, 2007

wordplay.

22:30

träningen idag - äh, jag orkar inte skriva. jag var inte motiverad, så det var väl okej. lite boll, lite löpning, lite skott, lite linjeträning och sådär. efter träningen pratade jag med LG för honom litar jag på och kan prata med och förklarade att snart orkar jag inte mer. LG lovade prata med Hans och Mitta. han förstår. bra. jag orkar inte, fixar det inte och vet inte vad jag ska säga. känner mig bara gnällig trots att jag vet att jag inte är det.
jaja. nu får vi se vad som händer.


Pillan råkade trampa mig på tårna idag under en övning och när jag tog av mig strumpan är stortånageln liksom av på mitten och blodig och nu dunkar det och gör ont. jag har magont, min mage har bråkat med mig hela dagen. jag ska sova på det och hoppas att det går över. imorgon är det tentapluggning som gäller och gym på morgonen.



jag känner mig lite off sådär. som när man gråtit jättemycket och lugnet efter stormen, fast jag inte gjort det. äsch, jag är trött.

Inga kommentarer: