söndag, november 18, 2007

why don't you like me, why don't you like me without making me try?

18:56

imorse var jag grymt motvillig att gå upp och ut på min promenad när klockan ringd,e men det släptte när jag hade knallat på i 5 minuter. skönt at gå promenad på morgon själv. jag går som i ett litet vakuum och lyssnar musik, nynnar och tänker lite på mitt liv och diverse bekymmrande saker. sämre start på dagen kan man få. :)


hmm. tja. dagen har ägnats åt plugg, titta på min lägehet (min, bara min. <3) och två handbollsmatcher, lillebror och sen pappas tjejer. håller på att avsluta kvällen med att febrilt skriva rent de sista anteckningarna och försöka få saker att fastna lite bättre tills imorgon. jag är inne i den domedagsstämmningen jag bruka få innan tenta (jag kommer dö, jag kommer dö, osv.) men hoppas på att det ska funka hyfsat imorgon ändå. funderar på att dra med mor till IKEA imorgon och titta på lite saker som jag behöver köpa tills jag flyttar. bra tidsfördriv och lagom ansträngande efter tenta. :)

Inga kommentarer: