söndag, november 18, 2007

Let’s live in the moment just this time, could we?

21:51

jag har ätit söndagsmiddag med familjen och vridit mig av skratt till Parlamentet, samt skrivit rent det alldra sista av mina anteckningar. inte för att jag känner mig så mycket bättre av det, men ändå. det känns som jag gladeligen skulle velat ha både en och två dagar till innan tentan. nåja. jag ska kika i min bok innan jag somnar ikväll och hinna med att läsa igenom allt imorgon bitti också. det löser sig nog -det brukar göra det. :)

bestämde med mamma att det blir IKEA imorgon. gjorde lista på saker jag behöver också. blev mycket mer än jag trodde. spännande. :)


jag drömde något skumt förra natten, men minns inte så mycket mer än just det faktum att det var skumt. nu är jag påväg i säng, känner mig inte så pigg alls.
linser ut, borsta tänder och bums i säng.
g'night.

Inga kommentarer: