tisdag, november 20, 2007

My home looked pretty from the road that I left on, but the road looks prettier tonight.

14:04

alltså - att bror flyttat till Skövde har fått mig att inse hur mycket jag <3 honom och trivs i hans sällskap. fast allra mest är jag lycklig över att han känner för sin skola som jag känner för min. han om någon förtjänar det.

jag har gått morgonpromenix med mamma och med frukost emellan stack jag iväg till Kungsbacka och tränade gym. reminder - explosivt går dålig tratt köra med bara gröt i magen. 50 kg stång och vikter på bröstkorgen = aouch! jag vill ha någon att träna med som kan passa mig när jag kör bänkpress, tack!
var helt slut efter det gympasset, mums vad skönt. benen skrek i protest när jag gick uppför trappan till bron sen när jag skulle hem. that's the way it should be. :)


strax ska jag dra iväg till Hede och jobba på Willys. pengar! ska börja spara tills jag flyttar hemifrån. lite budgetöverskott har ingen dött av. :P

1 kommentar:

Cornelia och bitterheterna sa...

Haha! Med risk att låta som ett max-psykat, stalkande Lindomeoffer: Är biografen där i bruk igen?

Mysig blogg btw. :D Du kanske lyckas inspirera mig till att börja träna. O.o Usch, vad hemskt. <3