måndag, november 19, 2007

Am I too dirty? Am I too flirty? Do I like what you like?

23:29

humöret bättre. bror var bäst i hela vida världen förut när jag var som deppigast och gav mig en lååång varm tröstande brorkram och strök mig i håret. <3 big time.


vart iväg till Kungsbacka för nya ledare-möte. det var bra, jag är pepp och glad. kombinerade det med 40 minuters promenad från Hede. också bra. :) sen smet jag in på min träning (jag höll mig faktiskt ifrån att träna idag. förnuftigt och urtråkigt.) och höll på att flippa totalt på några av mina lagkamrater som gnällde: "Alltså, kul, jag får bara spela sista kvarten på matchen när jag spelar med A-laget, och då leder vi typ med tio mål. hur kul är det?" och jag höll spontant på att skrika rätt ut: "Jag har inte spelat match sen innan augusti, ni får i alla fall spela era JÄVLA små SLYNOR!" men det gjorde jag inte. kanske jag borde gjort.

nåväl. tog mig hem och här har jag inte gjort så mycket emr än att slösa bort tid framför datorn. ska jobba imorgon, det hamnade på föreläsningen. Rosa ska anteckna åt mig. morgonpromenix och gym imorgon. tjo. :)

Inga kommentarer: