tisdag, november 13, 2007

I said: "Come over to my place! You're always in my head, and I want you now!"

22:55

det finns visst något viktigt att berätta idag:
JAG FICK LÄGENHETEN!
JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN!
WOHOOO! :D


åh, jag är alldeles skuttig av lycka. wow, ett helt eget hem. jag ska måla och göra precis som jag vill ha det. wow. det händer på riktigt. nyp mig någon. :)


och jättebra danspass ikväll med ny avslutningkoreorafi och jag gillar den skarpt! hemma satt jag med mamma (som var lite ledsen för det var ju inte så länge sen bror flyttade, men jag kramades och lovade vara hemma på min födelsedag.) och sen kom liten bror och satte sig bredvid mig och han praktiskt taget kröp upp i knäet på mig och höll handen och var allmänt gosig. lilla bror. <3


nu ska jag lägga mig och fantisera om hur jag vill ha det hemma hos mig.
oh, en gång till! hemma hos mig.
tjoho. :D

Inga kommentarer: