måndag, november 12, 2007

I can be brown, I can be blue, I can be violet sky.

22:30

jag har såndär rakstubb i nacken efter klippningen förut och jag sitter och drar med fingertopparna över den i tid och otid. rolig känsla. ^^

handbollsträningen var väldigt lite handboll och desto mer tävlan. vi delades upp i två lag och sen hade vi massa deltävlingar. handboll-man-mot-manspel med tre man på plan, mattrugby, idioten med sex koner och medicinbollar, tunnelstaffet med medicinboll och sist löpning två och två med medicinboll. fatta mjölksyran man får av att springa idioten x 6 koner med en 5-kg:s medicinboll?! galet. kraaamp.


min förkylning som jag skaffade mig i fredags känns mycket bättre. min egenpåtvingade vila under helgen i kombination med överkonsumtion av C-vitamin gjorde susen. :) imorgon har jag sovmorgon och ska försöka mig på morgonpromenix igen. det går nog lättare om jag slipper gå upp klockan sex. :P funderar på att besöka farmor&farfar för lunch imorgon eller bara titta in och säga hej.



åh, det är ljuvligt att inte ha luggen i ögonen. :D

Inga kommentarer: