måndag, november 26, 2007

heja idag.

18:40

alltså, shit vilken bra dag det har varit. för det första har jag haft min svarta klänning, varmare stumpobyxor och benvärmare på mig, samt mitt halsband jag kärade ner mig i igår --> känner mig riktigt fin. sen frös jag häcken av mig för att det är svinkallt ute, men man får ju prioritera. :)


mysbra fika innan skolan började på Villerkulla. Villerkulla är bra. gott te. :)
en föreläsning och muskelfysiologi är inte heller tråkigt. slutade tidigare än beräknat så jag slipper stressen innan träningen ikväll. träning är skoj. jag är dessutom inte alltför nervös över imorgon heller. det är också bra.

enda negativa är att min mage inte vill vara helt kompatibel med mig idag. lite småaouch. men det ska gå över snart bestämmer jag. :)

Inga kommentarer: