onsdag, november 21, 2007

can you handle me the way I are?

13:27

hemma och hälsar på hos farmor och farfar. tjena, jag är helt slut i hela kroppen. körde ju gympass igår och glömde vips! bort att jag lovat att följa med mor och träna gym idag. så styrketräning två dagar i rad och så handbollsträning ikväll. heh. när vi skulle in i en annan del av gymmet skulle vi ta med oss våra väskor (för att klantiga jag hade glömt hänglåset) och jag tog tag i axelremmen på min och skulle hysta upp den på axeln. vilket inte gick överdrivet bra eftersom jag precis hade kört bicepscurl och var helt slut i armarna. himla smidigt. :P


idag och igår kände jag mig osedvanligt gorgeous, väldigt trevlig känsla indeed. är strax på nerväg till stan för att lämna in biblioteksböcker som jag vet är typ två dagar försenade. sucks. sen hem för lite laddning inför träningen ikväll. jag behöver sova en timme känner jag.

har spenderat mer tid framför MSN den senaste veckan än på länge. känner inte för att bli MSNberoende igen, så jag försöker hålla det på en vettig nivå den här gången. :)

Inga kommentarer: