onsdag, november 14, 2007

all I wanna do is tuck you in, feel your skin, breathe you in.

23:05

jag ska försöka sammanfatta min dag lite grann. mamma och jag åkte till Kungsbacka bibliotek på Astrid Lindgrens födelsedag och tittade omkring och sjöng Astrid Lindgren-sånger. det var massa små barn utklädda och personalen hade Pippi-flätor vilket ledde till att jag helt resolut satte upp mitt hår i två tofsar på var sin sida av huvudet. (och höll på att bryta ihop totalt när jag såg mig själv i spegeln. en femåring! jag såg ut som en femåring! hahaha^^) sen skjutsade mamma mig till träningen, som var urtråkigt. det enda som var roligt var löpningen ute innan , och löpning på asfalt genom Kungsbacka i iskall vinterluft borde inte vara det roligaste på en träning. oh well. vansinnigt seg i benen och sån där trög bomullskänsla i huvudet, hallå? vart är jag? var är bollen? kan ev. ha något att göra med att jag tränade typ 1,5 timmar innan idag, men ändå. :P


kvällen har varit ligga i mammas&pappas säng och titta på dubbelavsnitt av "Grey's Anatomy". man måste få vara sucker för något program. :) faktiskt städat bort saker från min säng istället för att slänga dem i korgstolen som vanligt. shit, jag ska ha folk hemma hos mig och kolla på film på fredag och jag måste städa mitt rum. som ser ut som ett tredje världskrig. ehe. jag har inte lagt på mina brev med papper till SGS och CSN, jag glömde det förut, men ska ta tag i mig och göra det imorgon. ska nog skippa handbollen imorgon också, känner mig inte helt piggelin i kroppen. nu blir det sängen.

Inga kommentarer: