tisdag, november 06, 2007

<3 på alla som stöttar mig nu.

23:03

världens grymmaste danspass idag. alla var skuttiga och Sanna var skuttig och glad och jag skuttade på jag med. knäet bråkade lite med höll sig mest lugnt. jag lekte dramaqueen big time och slängde med huvudet så håret flög och vickade extra på rumpan när det gavs tillfälle och idag funkade det verkligen, idag var det verkligen bra. jag behövde det. lite lättsamhet. efteråt i korridoren innan vi skulle hem frågade Lollo: "Hur går handbollen då?" och i en förkortad miniversion bubblade allt ur mig, det känns som ett öppet sår. vid minsta beröring går det upp igen. de la huvudet på sned och lyssnade och och det kanske inte är så mycket men det betyder mycket. stöttande och hålla tummarna. hjälper mig att orka hålla huvudet högt, ryggen rak och fortfarande tro på mig själv.


imorgon --> massa tentaplugg i mjukisbyxor hos farmor&farfar med kusin.

Inga kommentarer: