onsdag, oktober 17, 2007

sånt som sitter och skaver.

20:55

jag är lite lätt illamående. min träning gick inte .lika mycket åt skogen som det känns som den gjorde, bitvis gick det bra, men jag vill ändå bara svära över att det jag helst vill ska fungera, det fungerar inte - spelet. det låser sig, inget går av sig själv, inget lättsamt, inget klaffande. jag korsar folk i försvaret, går åt fel håll när jag får pass och tappar bollen. (lång harang med fula ord)

och det jobbigast är inte att det går åt skogen. det gör det ibland, allt kan inte vara tiptop hela tiden. men det jobbigaste är att när det väl börjar gå åt kogen, då fastnar jag rent mentalt och kommer liksom inte loss. gör jag något dåligt sitter det fast i huvudet och skaver, och det bra jag gör är inte lika bra som det dåliga är dåligt. och jag vet inte hur jag ska jobba med eller få bort det.

Inga kommentarer: