fredag, oktober 26, 2007

jag är trött som ett as.

00:17

Uhhh. jag kom hem för sjutton minuter sen från Ale och jag vill lägga mig ner och dööö. jag har varit uppe sen klockan sju imorse och haft föreläsning och gruppseminarie och sen panikbråttom gått till Centralen med en för hårt lindad vad utan blodförsörjning (det gör fucking ont kan jag meddela), slängt mig på en buss till Älvängen och sen haft VFU med matlagningskurs hela kvällen. jag är helt psykist slutkörd och vill som sagt lägga mig ner i ett hörn och dööö lite grann. tack. ska jag strax göra dessutom.

trots min dödslängtan så har kvällen varit helt wow och jättebra och vrålkul. lekt fröken och sprungit omkring och hjälpt folk som lagat mat och svarat på frågor och fått göra lite utläggningar för intresserade personer och när det efter allting framgick att jag skulle få vänta på min buss i en halvtimme så körde min VFU:are mig in till stan. ursnällt. :)


min vad har blivit befriad från den elastiska lindan och är glad för blodcirkulation. en smula öm vid tryck och rätt stel, men känns ändå rätt bra. inget enormt blåmärke eller något. bra. :) imorgon --> ingen schemalagd skola. inte för att jag inte har saker att göra, men ändå. jag kan sova, och träna gym, sen måste jag ringa lite människor och på eftermiddagen ska jag jobba. fredagskvällen ska dedikeras åt att äta pizza och slöa hemma om inget annat dyker upp. :)

1 kommentar:

Gabriella sa...

Du behöver inte ha med dig någonting =)
Men när helst det passar kan du komma =) Efter 6 kommer väl alla andra, när mörkret faller =)
Kisses!