lördag, oktober 27, 2007

handbollsdag.

10:30

igårkväll gick jag och la mig (efter lite PÅTVINGAD ;P MSN:ande med Jesper På Riktigt som hade tråkigt.) och upptäckte efter ett par minuter att det faktiskt var svinkallt i rummet. slutade med att jag helt sonika drog på mig både strumpor och mysbyxor igen för att överleva natten. igår hade varit en bra kväll att ha någon annan bredvid sig i sängen att stjäla kroppsvärme av, men i brist på det duger mina mysbyxor också bra. :)

någorlunda pigg och vaken, snart påväg till Heidhallen för att coacha mina småflickor. jag är inte nervös än och hoppas att det går bra och att de har roligt. den enda som gör mig lite hypad är det faktum att vi kanske inte får ihop till ett lag. folk har anmält intresse och sagt att de ska komma, men sistaminuten-händelser osv. äsch, vad fånigt det där ser ut. oroa sig för något som förmodligen inte ens är ett problem. jag lägger ner det. :)

nu ska jag ner och packa väska, göra lite kaffe och efter småflickornas match är det dags för pappas brudar att ge Krim på dängen i Partillebohallen. heja. :D

Inga kommentarer: