onsdag, oktober 24, 2007

Don't you know who I am? Remember my name!

21:43

träningen idag okej. försöker fokusera på det som jag omedelbart gör och hålla borta tänk-om-tankarna. det går inte så bra alls. nåja, jag jobbar på det. positivt idag var att det stundtals gick riktigt bra i linjespelet och att axeln redan känns mycket bättre.. mindre positivt var att mitt knä har bråkat med mig hela tiden och att jag inte riktigt lyckas suga till mig alla bollar.

det sista vi gjorde var ett uppställt frikast,jag agerade mur och Evve agerade mursprängare. hennes knä + min oförberedda vadmuskel = great pain. jag har benen hårt lindat och det gör ont när jag går. så typiskt att det händer det absolut sista som händer på träningen. sådär, nu har jag gnällt färdigt om hur synd det är om mig. :P


jag har fått erbjudande om en lägenhet. istället för att bli glad känns det läskigt. som att jag önskat mig saker som jag inte är säker på att jag vill ha. men det är bara tillfälligt, det vet jag. ska försöka få komma och titta på den på fredag. imorgon är det hysteriskt full rulle hela dagen. jag kommer däcka i säng när jag väl kommer hem. nu ska jag ta en Voltaren och smyga i säng. g'night.

Inga kommentarer: