söndag, september 16, 2007

nobody know where you migth end up.

23:45

yes. pluggning idag inte särskilt kontruktiv. jag läste igenom lite bakgrunder och metoder och anmärkte en del, men inte så mycket annat. om inte läsa tidningar och äta scones räknas, och det tror jag inte det gör. sen ringde pappa och jag skulle ringa Jesper. så ringde jag Jesper, fast fel Jesper, så jag fattade inte varför han lät så konstig i telefon innan jag fattade att jag ringt fel. då fick jag reda på att den feluppringde Jesper var i Göteborg for now, så vi bestämde att ses en stund på kvällen. sen var jag glad resten av dagen för det. :)

efter att pluggandet hade getts upp av samtliga, så begav vi oss ner på stan för att leta efter overknee-socks till mig. tråkigt nog hittade jag bara sådana som var antingen prickiga, randiga, knallrosa eller senapsgula, och tyvärr föll inget av dem mig i smaken. imorgon fortsätter jakten, med andra ord. gråa vore fint. eller mörkt blå. men inte senapsgula eller prickiga.

jag har snart kollat mig igenom hela första säsongen av "Grey's Anatomy". jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill. eh. typ. vi säger så. nu ska jag sova. kort skoldag imorgon, men behöver skriva skolsaker och så har jag körlektion också. inte köra på stillastående lastbilar.

Inga kommentarer: