söndag, september 02, 2007

gå på magkänsla.

19:55

jag vill ha tränare som jag kan lita på, som ger mig raka besked och som kan säga varför och hur och ge anledningar och resonemang så jag förstår hur de tänker. jag vill att de ska lita på mig också, och jag vill känna det. kunna vara säker på det. just nu känner jag inte att jag trivs i Aranäs. kanske är tillfälligt när senaste helgen skuggar mig. kanske inte är tillfälligt. så varför ligger lite vettiga klubbar så förbannat långt bort? Mölndal finns nära och inom räckhåll, men de suger. fan.


av fullt okänd anledning sitter mamma och skurar mitt golv och det är säkert jättesnällt, men jag vill gå och lägga mig och sova. det går inte för hon sitter ivägen och det luktar massa rengöringsmedel. med jämna mellanrum frågar hon: "Men så det ser ut, vad har du gjort/vad har hänt här egentligen?" och jag har svarat typ 5 gånger att: "Jag vet inte." det har aldrig fallit mig in att memorera vart fläckarna på mitt golv kommer ifrån.

imorgon börjar skolan igen.
äntligenjippie. :)

Inga kommentarer: