fredag, september 14, 2007

dagens ungdom.

20:21

jag har varit iväg och fikat och i samband med hemgången blev jag inlurad på H&M med Manu och Banana (eller rättare sagt bara Manu. och jag var ganska lättövertalad.) och nu har jag köpt en kepsmössa som ville ha mig och jag ville ha den och vips! kärlekshistoria.

jag mötte Bus på perrongen hemma och hon tyckte jag såg pigg och fräsch ut. ehe. tur att någon tycker det, för det tycker då inte jag. dessutom känner jag mig som en trött människorspillra. jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu, slut i både knoppen och kroppen och jag ska vara på hälsomässa hela dagen imorgon. inga barn imorgon, tack och lov.

jag skulle komma med något mer sammanfattande och underhållande roligt om min dag, men jag är fööör trött. nej, jag tänker gå och lägga mig. halv nio en fredag. dagens ungdom, jag säger då det.

Inga kommentarer: