onsdag, augusti 01, 2007

vad gör normala personer på kvällarna?

22:07

jag har ägnat kvällen åt att lyssna på Winnerbäck och baka bröd - ett kalasbröd som ser ut som ett nät (eller, det gjorde det innan jag skar sönder det. lite svårt att få ner det i påse annars. :)) och ett lingon-rosmarinbröd som luktar ljuvligt och har sådär krispig och god skorpa. jag undrar vad normala människor har för sig kvällar där det inget finns att göra? :P tittar på TV antar jag, eller film eller sitter vid datorn. jag bakar bröd. luktar och smakar godare. :) jag har tagit kort också. tror jag är nöjd.

bra dag idag. träning, bokläsning, försök till att få tag på vårdcentral och brödbakning. jag laddar batterierna, känner jag. strax ska jag sova också. jag är inne på nu-har-jag-delat-tidningar-fler-dagar-än-det-är-kvar-tankar. yay. :)

Inga kommentarer: