tisdag, augusti 28, 2007

tisdag - klarblå sensommarhimmel.

17:27

jag måste tillstå att det är en aning deprimerande att prata med folk och tro att folket verkar vara helt okej och sen tråkigt nog inse att personen i fråga är ett riktigt ärkepucko.

oh well.
jag har jobbat med farfar&pappa idag, rättat ritningar och checkat att alla spelarbilder som ska finnas i statistikprogrammet funkar som de ska. jag trivs med att jobba här, hittills har jag inte krånglat till eller förstört något (peppar peppar) och jag tycker om att ha pappa på dagarna.

handbollstränings igår och knäet bråkade lite innan jag var helt uppvärmd, men annars kändes det riktigt bra igår. jag är glad och en smula hoppfull. krånglande axel igår dock, men det vet jag vad det beror på, behandlar det och den är på bättringsvägen också. det känns i benen idag att jag knappt tagit ett löpsteg på två veckor. skön smärta. :)

jag kollar mig i allt som ger den minsta reflektion av min spegelbild. jag känner fortfarande knappt igen mig själv. fascinerande och spännande och kul. :)

Inga kommentarer: