tisdag, augusti 28, 2007

contentness.

22:51

jag följde med pappa&lillebror till lillebrors träning och jag har sprungit och tränat fotarbete och hoppat hopprep och kört fys i största allmänhet och fick vara med lite på lillebrors träning och skjuta också. jag vet inte om de små liven (jamen! de är ju 91:or och 92:or. små.) blev skrämda, men de höll masken ganska bra i så fall. troligast är att jag har ett stort ego och tror att de lägger märke till mig, förmodligen struntade de fullständigt att jag var med. :)

knäet håller bra. axeln höll sig lugn. känns som om skott-tekniken faktiskt börjar sätta sig i kroppen. löpningen gick smidigt även fast det känns att det var längre sen jag sprang. på det stora hela en bra träning. :)

på det stora hela en bra dag, bortsett från ett par småsaker som jag vägrar låta sabba. imorgon ska jag lämna tillbaka bok, ev. handla skor åt lillebror med lillebror, hälsa på kusin som fyller år och träna. och jobba.
niiice. :)
nu ska jag duscha. :)

Inga kommentarer: