torsdag, augusti 30, 2007

pop&twist.

14:14

jag är uttråkad och har verkligen inte den minsta lust att åka till Willys och sätta mig i kassan till klockan nio ikväll. noooo men jag har inte så mycket till val. och pengar. tänk "Pengar!" så går det nog bättre. eller uthärdligt i alla fall.

inte för att jag har så mycket annat att göra istället för att jobba. jag vill att skolan ska börja snart, nästan alla andra (läs: stor&liten bror, Jesper, Mia)har börjat, jag har det inte och det är urtråkigt. och om de (läs: alla andra i vännerkretsen bortsett från ovannämnda.) inte går i skolan är de upptagna och jobbar istället. jag skulle kunnat träna idag, i och med att jag missar träningen ikväll för att jag jobbar, men jag ska inte stressa ihjäl mitt knä nu när det äntligen börjar bli lite samarbetsvilligt. reminds me of att det är ju cup i helgen också, med en hel del springa. lika bra att ta det lite piano så att det inte blir krångel igen.


gud vad tomt det är hemma utan stor bror.
kom heeem.

sooova. nej. jag får inte. piggna till istället.
kaffe?

1 kommentar:

Gabriella sa...

Johannaaaa.. =) Kommer du att fortsätta jobba regelbundet på Willys eller kommer du att sluta sedan när skolan börjar eller bara jobba på helgerna? Tänkte om jag kanske skulle kunna.. tjae, jag tror nog att du anar min fråga =) Skriv tillbaka! =D